Postări populare

marți, 7 februarie 2012

Despre prietenie..

Prietenia nu poate fi descrisa prin cuvinte … dar as vrea sa  incerc , ca incercarea moarte n-are! Prietenia este o floare ce nu infloreste la margine de drum. Deci nu poti sa gasesti un prieten in orice persoana… dusmanii stau la rand sa te sape ! Un singur dusman e destul sa darama ce au lucrat o mie de prieteni , de-asta apar dezamagirile in viata .. dar asta-i viata cu bune si cu rele , noi mergem inainte spre noi orizonturi , spre noi aventuri. De aici vine si expresia aia “Doamne, apara-ma de prieteni ca de dusmani ma apar singur!” stau sa adaug ca ... decat sa am un duman , mai bine am zece prieteni. Multi spun ca daca ai bani , ai si prieteni si dumani , dar asta nu se poate adeverii decat atunci cand o vei simti pe pielea ta , vei fi complet dezamagit si ai sa uiti ca viata-i roz … Oricum pana si cel mai bun prieten greseste cateodata , deci cine cauta prieteni fara cusur fara prieteni ramane. Dar a fi lipsit de prieteni e mai rau decat a avea dusmani. Mai exista o vorba mare “Cel ce-ajunge mare. prieteni nu mai are”  insa aceasta vorba nu este valabila pentru toata lumea , dar  depinde de personalitatea fiecaruia , dar de ce sa riscam ? mai bine ramanem simpli ca sa nu se nasca rivalitati si nu in ultimul rand cel mai prost lucru de pe pamant .. INVIDIA … . Cearta-ti prietenii in taina, lauda-i in public. Sper cand am sa mor sa am langa mine  familia mea si nu in ultimul rand prieteni mei  la care tin foarte mult , sa fim si noi o mica familie deoarece pe mormantul nostru vor fi scrise doua date, pe care le vor citi toti prietenii;dar singurul lucru care conteaza este mica liniuta care le uneste (viata) alaturi de cei dragi. Un sfat "Alege-ti prietenii cu grija !"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu